zaterdag 31 oktober 2015

W7 Banana dreams loose powder

Hoi allemaal.

Het zal jullie vast niet ontgaan zijn: de baking-trend. Ik moet eerlijk toegeven dat ik tot voor kort hier nog nooit van gehoord had. Kim K is er allang bekend mee en we weten allemaal wel dat haar make-up looks altijd prachtig zijn. Ik had geen zin om een hoog bedrag uit te geven aan een make-up product waar ik nog geen ervaring mee heb, dus toen ik deze banana powder in de op=op voordeelshop zag, besloot ik hem meteen mee te nemen.



Baking houd in dat je een flinke laag losse poeder aanbrengt onder je ogen. Dit zou vooral als effect hebben dat je er flawless uit ziet op foto's (met flits), je ogen worden behoorlijk opgelicht. Ideaal voor een avond uit! Ook neemt het poeder als het ware het 'vet' op uit je concealer die je eerder aangebracht hebt, wat ook weer voor een oplichtend resultaat zorgt.


Het maakt in principe niet uit welke losse poeder je gebruikt, al zijn er veel mensen die zweren bij de Laura mercier translucent powder. Deze poeder is echter behoorlijk prijzig en niet voor iedere portemonnee geschikt. Ik zag deze poeder van W7 overal al verschijnen op het internet en blogs dus het werd hoog tijd om te testen! Deze poeder is geel, maar dit zie je niet meer terug op je gezicht. Geel schijnt juist ook je donkere wallen aan te pakken.



Niks mis met de verpakking. Simpel, maar leuk voor een budget product. De poeder is goed afgesloten met een sticker. Zodra je de poeder wilt gebruiken, zorg dan dat de deksel goed dicht zit en houd het doosje even op z'n kop. Er mag best veel poeder tevoorschijn komen, want dat ga je namelijk ook gebruiken.


Hieronder zie je mijn gezicht met make-up, zonder loose powder:



Let's go baking! Het geheim van baking is dat je het 5 tot 10 minuten zo moet laten zitten. Was even wennen, maar ondertussen had ik mijn make-up tafel opgeruimd (hard nodig ;)).



En dit is het resultaat, met mijn blush en highlighter nog wat extra aangezet:



Ik moet zeggen dat ik het resultaat wel mooi vind. Het zal zeker geen vaste handeling worden in mijn dagelijkse make-up routine, daar heb ik gewoon het geduld niet voor. Met mijn Urban decay naked concealer zijn mijn ogen al genoeg opgelicht. Maar goed, voor een keer is dit wel leuk! Mijn donkere kringen zijn verdwenen en ook mijn concealer blijft de hele dag op z'n plek door de W7 banana dreams loose powder.

De W7 banana dreams loose powder is te koop bij o.a. Op=op voordeelshop voor €4,99 en bij verschillende online make-up winkels (online is het vaak duurder als in de winkels).

6 opmerkingen:

  1. Super leuk met die banaan erbij! Ik wil deze ook wel proberen x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk met die banaan erbij! Ik wil deze ook wel proberen x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wauw, mooi effect. Je make-up ziet er sowieso al altijd flawless uit, wil ik ook! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik gebruik altijd de translucent powder van essence, maar deze lijkt me ook fijn! Je moet is kijken naar het merk makeuprevolution, ze hebben goede dupes van de abh contour pallettes en nog veel meer xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik gebruik altijd de translucent powder van essence, maar deze lijkt me ook fijn! Je moet is kijken naar het merk makeuprevolution, ze hebben goede dupes van de abh contour pallettes en nog veel meer xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik gebruik altijd de translucent powder van essence, maar deze lijkt me ook fijn! Je moet is kijken naar het merk makeuprevolution, ze hebben goede dupes van de abh contour pallettes en nog veel meer xx

    BeantwoordenVerwijderen