donderdag 12 november 2015

YSL Rouge pur couture lipstick 10 Beige tribute

Hi allemaal.

Ik heb weer een nieuwe review voor jullie! Laatst kocht ik 2 mooie lipsticks, waaronder deze van Yves saint laurent. Ik heb een zwak voor de verpakkingen van YSL make-up en vooral de lipsticks zijn echt prachtig. Mijn YSL lipstick stash is inmiddels flink gegroeid! Het zijn prijzige lipsticks maar ik koop ze altijd in de aanbieding, zo ook laatst bij de ICI paris xl! Kijk je mee naar deze mooie lipstick?



Waar ik vroeger geen enkele lipstick in mijn stash had, en alleen maar lipgloss droeg, kan ik nu een winkel openen met mijn lipstick stash. Als ik weleens een lipstick van mijn moeder opdeed, voelde dat zo droog aan op mijn lippen! Ik wist toen ook nog helemaal niet dat er verschillende finishes waren van lipstick. Langzaam maar zeker toen ik wat ouder werd en er achter kwam dat sommige lipsticks wel heel fijn aanvoelde op de lippen begon ik er steeds meer en meer van aan te schaffen..
Ik begon met goedkope lipsticks van Hema en Catrice. Niks mis mee natuurlijk, vooral nu zijn die hartstikke populair! Maar dat vond ik prima en ik maakte zelfs een lipstick eerst helemaal op voordat ik een nieuwe kocht.. Dat zal nu niet meer gebeuren.. oeps!


Vanaf ongeveer 2 jaar geleden begon ik wat duurdere lipsticks te kopen. Ik begon met een lipstick van MAC die ik online bestelde via Douglas. Later kreeg ik de smaak te pakken en kocht ik meteen 2 lipsticks van Chanel en Dior. Nu koop ik eigenlijk alleen nog maar lipsticks die in de aanbieding zijn, zoals nu weer het geval is bij ICI paris xl. Bij aankoop van 2 lipsticks krijg je 40% korting op het totaal bedrag! Dat is natuurlijk ontzettend veel dus ik ga dan niet voor de 2 goedkoopst verkrijgbare lipsticks, maar voor 2 mooie high end lipsticks waaronder deze prachtige nude kleur van YSL.


Wat een prachtig kleurtje hé! Zo in de verpakking werd ik al helemaal verliefd op deze lipstick. Ik weet dat ik zulke kleuren goed kan hebben en dat ik ze ook echt vaak draag. Ik speel liever op safe met een draagbare nude kleur als dat ik een felle rode kleur koop van dit merk. Ze zijn veel te mooi om niet te gebruiken!

 

Hieronder heb ik de lipstick geswatched;


Voor mij is dit de perfecte nude kleur voor elke dag. Of ik nou een zware make-up look draag of verder helemaal geen make-up op heb, deze kleur kan altijd wel! Een my lips but better kleur, i love it!

 

Yes, ik heb weer een nieuwe favoriet erbij! De lipstick voelt ontzettend romig aan en de pigmentatie is fantastisch. Ik ben ook niet anders gewend van YSL! De lipstick brengt soepel aan en na ongeveer 15 minuten begin je te voelen dat de lipstick een beetje indroogt. Dit is absoluut niet storend, juist heel fijn. Zo word de lipstick vanzelf semi-mat en blijft hij gedurende 3 uur zonder te eten (kopje thee overleeft hij wel) op zijn plek zitten. Na een maaltijd moet hij weer even bijgewerkt worden.

De prijs van deze lipstick is normaal gesproken bij ICI paris xl €31,06 (Bij bv Douglas of de Bijenkorf betaal je rond de €34!) maar nu krijg je dus 40% korting bij aankoop van 2 lipproducten bij ICI paris xl. Deze actie geldt nog maar 3 dagen dus als je deze lipstick ook wilt bemachtigen, of natuurlijk een andere mooie kleur doe dat dan snel!


Liefs Nicole

Geen opmerkingen:

Een reactie posten