donderdag 1 oktober 2015

Mijn favoriete haar, make-up & skincare producten

Hoi allemaal,

Ik bedacht mij ineens dat het wel eens leuk is om te laten zien aan jullie wat nou mijn favoriete beauty producten zijn! En dan heb ik het niet alleen over make-up producten, maar ook over o.a. haar verzorging en parfum. Ben je benieuwd wat ik graag gebruik? Blijf dan kijken..



Als eerst wil ik het hebben over haarverzorging. ''Ja, maar jij draagt toch een hoofddoek? Niemand ziet jouw haar dus wat moet jij er aan doen?'' Grootste.misverstand.ooit. Period. Juíst omdat ik een hoofddoek draag, en mijn haar (meestal) de hele dag bedekt is, moet ik mijn haar extra verzorgen! Het breekt namelijk snel af omdat mijn haar de hele dag in een staart + klem zit, met een kapje en een sjaal eroverheen. Geen shampoo en conditioner, omdat dit gewoon enorm verschilt. Ik vind heel veel shampoo's en conditioners fijn. Om mijn haar mooi en gezond te houden, gebruik ik de volgende producten.


Ik ben gek op, laten we zeggen VERSLAAFD aan dit masker van Garnier, wat (volgens mij) niet in Nederland verkocht word. Dit masker koop ik elk half jaar in Duitsland bij de DM drogerie. Dit masker is geweldig, ruikt ontiegelijk lekker en maakt mijn haar zijdezacht! En serieus, mijn haar ruikt minstens 2 dagen heerlijk naar dit masker!
Daarnaast gebruik ik altijd een beetje olie voor in mijn puntjes. Deze haar olie van Moroccanoil is top. Het ruikt lekker en verzorgt mijn haar optimaal.
De spray van Elvive werkt prima, maar ik vooral héél fijn vind aan deze spray is dat hij ZOOO lekker ruikt! Op dag 3 dat ik mijn haren niet was begint het een beetje muf te ruiken. Klein beetje van deze spray erin, mijn haar borstelen en voilà, weer heerlijk fris ruikend haar! En om meteen door te gaan op de geuren, deze droogshampoo van Batitste ruikt ook heel lekker. De droogshampoo's van Batitste zijn mijn favoriet en gebruik ik altijd op dag 3 dat ik mijn haar niet was.


Als we het hebben over mijn favoriete skincare, kan ik het beste gewoon het merk noemen, namelijk Philosophy. Philosophy is zo'n fijn merk, zelfs dames met hele gevoelige huidjes vinden dit merk vaak super fijn. Ik gebruik bijna elke avond de Purity gezichtsreiniger om de restjes van mijn make-up te verwijderen en mijn gezicht schoon te maken. Daarnaast gebruik ik één keer per 2 weken ongeveer de micro delivery peel, een 2 fase peeling. Een heftige, maar zeer doeltreffende peeling waar mijn huid écht van op is geknapt. De Hope in a jar dagcrème gebruik ik al een geruime tijd, hij is nu vernieuwd dus nu heet hij Renewed hope in a jar. Hele fijne dagcrème die mijn huid de hele dag voorziet van voldoet vocht en hydratatie.


Mijn favoriete micellaire waters! Ik heb enorm moeten wennen aan micellair water. Ik zag er het nut niet van in, wat kan een water nou voor je gezicht doen? Nou, wel degelijk heel veel! Het is namelijk niet zomaar water wat uit de kraan komt, natuurlijk. Er zitten niet veel ingrediënten in, maar wel een aantal verzorgende en reinigende die er voor zorgen dat je make-up er moeiteloos af gaat. Ik ben enorm fan van het micellaire water van Garnier, deze gebruik ik echt al maanden met plezier. In Turkije kwam ik de Bioderma micellaire water tegen, een waar ik al veel over had gelezen. En ja, ook ik ben fan! Deze is heel mild en geschikt voor hele gevoelige huidjes. Het micellaire water van Nivea gebruik ik sinds kort af en toe om te testen, en ook deze werkt prima voor mijn huid. Mijn make-up gaat er moeiteloos mee af, iets waar het natuurlijk allemaal om gaat.


Mijn favoriete parfums - aller tijden zijn Armani Si, Thierry Mugler Alien en Chanel Mademoiselle. Deze geuren hebben allemaal iets speciaals, ze zijn moeilijk te beschrijven. Allemaal een beetje kruidig, zoet en toch in een zekere zin fris. De sterkste van de 3 is toch wel Alien. Ze blijven alle 3 echt hele dag heerlijk om je heen hangen, absoluut hun geld waard. Chanel Mademoiselle is bijna op, weehhhh! Deze geur ga ik zeker opnieuw kopen, het is echt mijn signature geur geworden.

 

My holy grail voor een mooie, flawless make-up look: foundation op waterbasis. Foundations die zo dun zijn als water, die aanvoelen als een 2e huid. Ja, dat zijn absoluut mijn favoriete foundations voor een dagelijkse look. Degene die ik al een lange tijd gebruik is die van Maybelline. Hij is een beetje te donker, ondanks dat ik de lichtste kleur heb. Maar daarom heb ik hem deze zomer wel veel kunnen gebruiken! De foundation van Chanel is geweldig, de dekking is mooi en de geur is amazing!  Heerlijk poederig zoals alle make-up producten van Chanel. Mijn nieuwste is de studio waterweight foundation van MAC Cosmetics. De review moet nog online komen, maar ik kan je vast zeggen dat deze foundation geweldig is. De verpakking, de finish, de houdbaarheid, alles is top en ik hoorde er al veel goeds over. Niks over gelogen dus!


Voor een dagelijkse make-up look, of een minimaal dagje make-up gebruik ik het liefst een wenkbrauwpotlood. Dit geeft een mooie natuurlijke look zonder teveel poespas. Dit potlood van MAC is heel dun en daarom ontzettend makkelijk in gebruik. Toch gebruik ik ook nog steeds héél graag de dipbrow pomade van Anastasia. Deze wenkbrauwgel is amazing, geen woorden meer voor nodig. Hij is wel wat lastig te verwijderen, doe dit voorzichtig want ik merk dat ik soms wat te hard 'schrob' waardoor ik wat haartjes verlies.


Mijn favoriete mascara's! Ik ben gek op mascara's. Ze geven mijn wimpers een boost en zorgen voor een mooie oogopslag. De allereerste high end mascara die ik kocht, was de Dior show iconic overcurl. Inmiddels heb ik er al 3 versleten, deze mascara blijft mijn favoriet. Hij geeft mijn wimpers volume, separeert ze mooi en maken ze lekker zwart. De beste drogisterij mascara vind ik de Maybelline lash sensational. Dit borsteltje is heel apart, maar dat zorgt er juist voor dat ze mijn wimpers geweldig volume geven! Ook deze mascara maakt mijn wimpers heerlijk zwart, i love it.
Mijn nieuwste mascara is de Lancome Grandiose mascara. Als je het toch hebt over aparte borsteltjes, dan kan het altijd gekker. Deze zwanenhals vorm van Lancome zorgt ervoor dat je zelfs in de krapste hoekjes van je ogen toch je mascara perfect kan aanbrengen. Ik krijg enorm veel complimentjes als ik deze mascara draag.


And last but not least: mijn favoriete lipsticks. Zonder enige twijfel zijn dit MAC lipsticks.
De huls niet bepaald spannend of vernieuwend, maar desondanks weten deze kogeltjes mij elke keer weer op te vrolijken. De keuze uit verschillende finishes en kleuren vind je gewoon bij geen ander merk. De kwaliteit is top, de meeste lipsticks zijn ook nog eens langhoudend. Ik ben zo gek op deze lipsticks! Ik vind het moeilijk om één favoriet te noemen, ik vind ze namelijk allemaal wel even mooi. Op het moment draag ik Faux heel vaak en de nieuwe MAC Miley 2.



Het artikel is langer geworden dan ik had gepland, maar ik vond het heel leuk om dit artikel in elkaar te zetten en te fotograferen!
Ik hoop dat jullie zo een beeld hebben van mijn favoriete producten, zowel in skincare, haarverzorging als make-up.

Zitten er producten tussen die jullie ook gebruiken?

Liefs Nicole

Lijst met reviews;

http://covered-beauty.blogspot.nl/2015/04/philosophy-micro-delivery-peel.html
http://covered-beauty.blogspot.nl/2015/05/mijn-top-5-favoriete-parfums.html
De Maybelline foundation + mascara;
http://covered-beauty.blogspot.nl/2015/04/maybelline-dream-wonder-nude-foundation.html
http://covered-beauty.blogspot.nl/2015/07/anastasia-beverly-hills-dipbrow-pomade.html
http://covered-beauty.blogspot.nl/2015/09/mac-cosmetics-viva-glam-miley-cyrus-2.html
http://covered-beauty.blogspot.nl/2015/06/mac-faux-dupe.html

4 opmerkingen:

  1. Super, ga zo door met je blog! Ik leer heel veel van je����

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Misschien rare vraag maar, ik zou heel graag een blog willen waar je ook beetje over jezelf hebt.. Hoe je erop bent gekomen te bekeren.. Wat voor werk je later zou willen doen.. En wat je nu voor werk doet.. Hihi #Nicole Fan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie producten! De anastasia brow dip gebruik ik ook sinds kort

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke blog Nicole! Keep up the good work:)

    BeantwoordenVerwijderen