zondag 27 september 2015

MAC cosmetics Viva glam Miley Cyrus 2

Hoi!

Vandaag laat ik jullie mijn nieuwste aanwinst aan de collectie van MAC lipsticks zien; de Viva glam Miley Cyrus 2. De eerste variant hiervan heb ik ook in mijn bezit en is een prachtige felroze kleur. Ook deze keer hield Miley zich niet in en koos weer voor een felle kleur. Het is geen rood, maar ook niet helemaal oranje. Ik laat jullie zien hoe deze lipstick bij mij staat!


Ieder jaar komt MAC uit met een speciale Viva Glam lipstick en gloss, waarmee ze geld binnen halen voor het MAC AIDS Fund. Elk jaar is een andere celebrity weer het gezicht van de campagne.
Ik vind het persoonlijk heel erg goed dat MAC op deze manier geld binnenhaalt voor het Aids fonds. We willen allemaal wel een mooie lipstick (en lipgloss) en als je op deze manier het goede doel steunt is dat alleen maar mooi meegenomen.


De volledige opbrengst van Viva glam gaat ook daadwerkelijk naar het MAC Aids fund. Veel merken willen zelf er ook nog wat aan verdienen, doen het bijvoorbeeld fifty-fifty of zelfs minder.
Hiermee onderscheidt MAC zich van de rest!


Ik heb zolang getwijfeld of ik deze lipstick wou hebben. Ik zag de kleur bij andere bloggers en ik dacht: is dat wel een kleur die ik zal dragen? Hij kwam erg oranje over en ik weet niet zo goed wat ik van oranje op de lippen moet vinden. Ik draag het zelf nooit, ik heb ook geen enkele oranje lipstick in mijn stash.. Gelukkig na de swatches viel het bij mij ontzettend mee.


Het pigment is zoals altijd bij MAC weer fantastisch. Met één swatch krijg je een volledig dekkende kleur. De finish van deze lipstick is matte, maar zo voelt hij totaal niet aan. Zelfs niet bij het aanbrengen op je lippen! Deze lipstick is anders dan de andere matte lipsticks van MAC..


De bovenstaande foto heb ik gemaakt met mijn telefoon, de onderstaande foto's met mijn camera. Zo kunnen jullie het verschil zien of de lipstick nog anders is van kleur op foto's;



Op foto's die ik maak met mijn telefoon lijkt hij meer oranje, op foto's die ik maak met mijn camera lijkt hij meer rood. Het is een hele aparte kleur, maar ik vind hem wel ontzettend mooi. De finish is prachtig, hij is mat maar voelt heel verzorgd aan. Daarnaast blijft hij ook nog eens ontzettend lang zitten, zeker 4 uur. Na een grote maaltijd moet ik hem wel weer even bijwerken.

Thanks again, Miley! Je hebt weer een prachtige lipstick ontworpen voor bij de collectie.
De viva glam Miley Cyrus lipstick is momenteel te koop bij o.a. MAC cosmetics en Douglas voor €19,50. De lipstick zal ongeveer een jaar in de collectie blijven.

Ik vind dit een hele mooie lipstick voor bij mijn collectie! Zo'n kleur had ik nog niet en ik ben positief verrast door de kleur. Wat vinden jullie ervan?

Liefs Nicole

6 opmerkingen:

  1. Die kleur staat je super mooi!
    Welke foundation draag je op de foto's?

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Ben er ook super blij mee! Ik draag de Maybelline dream wonder nude foundation xx

      Verwijderen
  2. Staat je super, hele leuke blog. Misschien kan je beginnen met youtube videos? Zal je ook veel kijkers mee trekken��.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi meis! Dankjewel voor je leuke reactie. Video's maken ben ik nog niet aan toe hihi vind ik nog spannend en heb ik de juiste middelen nog niet voor om goede kwaliteit te leveren. Lijkt me wel heel leuk en met bepaalde dingen zoals bv laten zien hoe ik me eyeliner doe ook makkelijker.

      Verwijderen
  3. Nkun je trouwens een keer uitleggen hoe je je eyeliner doet? Want je doet het echt super mooi!!! Heel strak ziet er beetje smokey uit maar aan andere kant ook heel
    Classy en naturel super

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie lipstick! Ga er zeker eens voor kijken bij een MAC store.

    BeantwoordenVerwijderen