woensdag 7 oktober 2015

Make-up van Cosmetics4Ladies

Hoi allemaal!

Van de webshop www.cosmetics4ladies.nl ontving ik een aantal make-up producten om te reviewen. Ik was nog totaal onbekend met deze webshop, des te leuker vondt ik het toen zij mij vroeg of ik een aantal producten wou reviewen! In deze webshop vindt je make-up van merken zoals Pupa en W7, maar ook heerlijke waxmelts met geuren die ruiken naar bijv. Viktor en Rolf Flowerbomb en Chanel no 5! Ik review de producten die ik ontving en creëerde er een look mee. Kijk je mee?

 


Ik ben met alle merken die ik ontvangen heb wel bekend. L'Oréal en Maybelline zijn natuurlijk gewoon in de drogist te koop, maar W7 en Pupa met name online. In de winkels zijn die nog niet overal verkrijgbaar en dan is het wel fijn dat je ze online kunt bestellen!

De producten die ik vandaag review zijn: Maybelline dream lumi touch highlighting concealer, Pupa lash mascara energizer, W7 In the Night palette en een L'Oréal color riche le kajal oogpotlood.


Op de foto hieronder heb ik de basis van mijn make-up al aangebracht, namelijk foundation, poeder, bronzer, blush, lipgloss en ik heb mijn wenkbrauwen gedaan.


Laat ik beginnen met de concealer. Ik heb deze nog niet eerder gezien bij de drogist, dus ik ben er erg benieuwd naar. Vooral omdat de concealer oplichtend zou zijn, dus perfect voor onder de ogen.


Ik ontving de concealer in de lichtste kleur, 01 Ivory. Meestal is dat voor mijn witte huid wel goed!


Maar hij lijkt toch iets te donker en oranje, oei! Ik hoop dat dit op mijn gezicht minder is..


De mascara die ik ontving is de Pupa lash mascara energizer. Ik ben echt gek op het make-up merk Pupa! Het borsteltje van de mascara ziet er oké uit. Niet speciaal, maar dat hoeft ook niet altijd. Meestal werken zulke mascara's juist het beste!

 
 

Ik kan echt geen hartjes tekenen.. maar goed zoals je ziet is er met het pigment van dit oogpotlood niks mis! Dit is het L'Oréal paris color riche le kajal potlood. Mooi intens zwart en goede pigmentatie!


En als laatste dit moment palette van W7! W7 is een fijn budgetmerk. De producten zijn goedkoop, maar de kwaliteit is (meestal) top in orde. Ik heb zelf al 2 van deze paletten, het In The Buff palette en het In The Nude palette. Beide mooie en fijne paletten die ik al erg vaak gebruikt hebt!

De eerste 6 kleuren:


En de laatste 6 kleuren:


Ik moet eerlijk zeggen dat ik van het pigment van dit palette wel meer had verwacht. De andere 2 W7 paletten die ik bezit zijn extreem gepigmenteerd, deze lijkt dat wat minder te zijn. Toch een combinatie van mooie kleuren!

Laat ik meteen beginnen met het creëren van een look, hier had ik namelijk erg veel zin in!
Ik begin met de concealer. Deze breng ik aan onder mijn ogen, aan de binnenkant van mijn ogen, op mijn neus en deze trek ik dan door naar boven en naast mijn neusvleugels.


Zo valt het gelukkig toch wel mee met de oranje ondertoon van de concealer!


Ja, ik ben tevreden!

Ik laat jullie nu meteen de volledige look zien. Ik koos er voor om niet alles apart te reviewen, maar alles samen, zodat jullie in één look kunnen zien hoe producten zijn en hoe het staat.




Ik ben erg enthousiast over de producten. Het palette maakt een mooie en opvallende look, met voornamelijk paarse tinten. De mascara werkt prima, ik krijg niet enorm veel volume met de Pupa mascara maar voor een dagelijkse look vind ik dit juist mooi. De oranje ondertoon van de concealer zie je niet meer terug op mijn gezicht, wat ik heel fijn vind want ik was er wel een beetje bang voor. Ook de concealer blijf ik met plezier gebruiken. Het L'Oréal color riche le kajal potlood werkt ontzettend fijn. Ik bracht deze aan in de binnenkant van mijn oog. Hij blijft lang zitten en is intens zwart.

Ik ben ook erg tevreden over de webshop van www.cosmetics4ladies.nl
De webshop is nog niet helemaal klaar, en er komen elke dag nieuwe producten bij. Maar de producten die er al verkocht worden zijn erg fijn. Via instagram zag ik al dat je ook producten zoals het bekende Estée lauder Advanced night repair serum en producten van Morrocanoil kunt bestellen! Voeg cosmetics4ladies toe op instagram zodat je op de hoogte blijft van de nieuwste producten.

De levering is erg snel en de producten worden netjes verpakt. Ik ga zeker zelf eens een bestelling plaatsen!
Wat vinden jullie van deze producten, en de uiteindelijke look?

Liefs Nicole

W7 In the Night oogschaduwpalette; €7,00
Pupa mascara; €7,99
Maybelline concealer; €4,99
L'Oréal oogpotlood; €4,00

Geen opmerkingen:

Een reactie posten