dinsdag 13 oktober 2015

New in; Kiko Milano

Hi allemaal!

Ik heb weer lekker geshopt bij Kiko in Amstelveen. Wat is dit toch een heerlijk make-up merk! De prijzen zijn vrij laag, vooral als je kijkt naar prijs-kwaliteit verhouding. De kwaliteit van dit merk is vaak ontzettend goed, vooral de lipliners, lipsticks en nagellakken zijn ontzettend populair. Elke keer als ik bij Kiko ben kan ik het niet laten om iets mee te nemen. Ook deze keer ben ik goed geslaagd.. Kijk je mee?
 

Laat ik maar meteen beginnen bij het pronkstuk van dit hele artikel, namelijk een highlighter. Toen ik de Kiko binnenliep was dit het eerste product wat ik mijn mandje ging. Ik twijfelde niet toen ik deze highlighter swatchte op mijn hand, oh oh wat is dit mooi! I love it! Ik ben net een kraai, alles wat glinstert of glanst neem ik mee.


Deze highlighter is onderdeel van de ''Midnight Siren'' collectie, die sinds kort in de winkels ligt.
De verpakking is leuk, het is namelijk een bol! Ook weleens wat anders dan een platte verpakking. Dit staat super chic op mijn make-up tafel.


Deze highlighter is dus een cream variant. Normaal gesproken vind ik dit géén pluspunt, ik zou een highlighter er zelfs voor laten liggen. Maar bij deze is het anders. Ik kan deze highlighter goed blenden, ook met een kwast. Ook kan ik mijn kwast gewoon in deze highlighter 'dippen' en daarna aanbrengen op mijn huid.


De highlighter is in 2 kleuren verkrijgbaar, 01 Twighlight Gold en 02 Alluring Sand. Ik kocht dus de laatste. Twighlight Gold klinkt als een gouden highlighter, maar eigenlijk was die meer zilver/wit. De kleur die ik heb aangeschaft is meer goud en warm! Toen ik deze highlighter zag ik de winkel, hoopte ik al dat het pigment goed zou zijn, want ik was dus al gevallen voor de verpakking. Ik slaakte een kleine zucht toen dit ook écht het geval was, want kijk zelf maar eens;


Prachtiggg! I love it! De highlighter verdween in mijn mandje voordat ik er erg in had. No doubts.
Hieronder heb ik de higlighter aangebracht op mijn jukbeenderen;



Kiko Milano Cream Radiance Highlighter (limited edition) €10,90

Ik kan het nooit laten om een velvet lipstick mee te nemen van Kiko. Deze lipsticks zijn niet alleen prachtig verpakt, maar ook het pigment is geweldig. Dit zijn echt mijn favoriete lipsticks van Kiko, en dan vooral deze matte/satin variant!
 


Ik kocht de kleur 611 Autumn pink. Ik dacht eerst; waarom Autumn PINK? Deze lipstick ziet er toch écht bruin uit. En aangezien ik nog geen bruine lipsticks bezit, en ik de trend wel kan waarderen, nam ik deze kleur mee. En hij blijkt inderdaad op de lippen een roze ondertoon te hebben!


Ook deze verpakking is weer prachtig. Gelukkig behoren deze lipsticks tot het vaste assortiment van Kiko, want ik kan er geen genoeg van krijgen. Ik kan hier úúúren naar kijken zonder het zat te worden haha..


De swatch ziet er ontzettend goed uit. Kiko omschrijft deze lipsticks ook als 'Mat glanzend' vandaar de glans in de swatch. Ik vind dit zelf een ontzettend fijne finish. Je kunt het vergelijken met de MAC Satin lipsticks!


Dit is de lipstick op mijn lippen;


Een prachtige nude/bruine lipstick die altijd kan. Of je nu uitpakt met je make-up of het simpel houd: deze lipstick is er perfect voor. Hij blijft ook nog eens goed zitten, 3 uur (zonder een stevige maaltijd) overleeft hij prima! Mijn favoriete kleur tot nu toe, hij zit al in mijn everyday bakje!

Kiko Milano Velvet Mat - Satin lipsticks  €6,90

Ik was net op tijd om nog 2 producten van de Rebel Romantic te kopen. Deze collectie ligt niet lang meer in de winkels, dus sla je slag zou ik zeggen! Vooral na het zien van deze review, kan ik je verzekeren dat je deze producten snel wilt aanschaffen!


De lipstick en lipliner die ik kocht heten Intensely Lavish, in de kleur 05 Heaven Cherry. Ik koos voor een mooie herfst kleur die ik met veel looks kan combineren.


De verpakkingen zijn al prachtig met hun paars en goud, maar ook de producten zelf zijn prachtig! Echt als pareltjes in mijn stash staan ze nu te pronken. Ja, ik hou van goud. Helemaal bij make-up verpakkingen!



Hoewel ik in de winkel al geswatched had, was ik ontzettend benieuwd naar het pigment op mijn huid en lippen. De kleur van de lipliner is donkerder als de lipstick, maar dit vind ik wel mooi. Ze horen desnoods toch echt bij elkaar.


Hieronder heb ik mijn lippen ingekleurd met enkel het lippotlood:

 
Mooi gepigmenteerd! De lipliner voelt niet stroef aan, maar is wel mat. Ideaal, want de lipliner zorgt ervoor dat de lipstick nóg langer blijft zitten.
 
Hieronder heb ik de lipstick eroverheen aangebracht:
 

Ohhh ik vind dit zo'n prachtige kleur!!! Ik ben er echt helemaal gek op en kan het jullie allemaal aanraden, ook al is deze lipstick misschien snel uitverkocht, zal er vast bij merken zoals Catrice en MAC een lipstick in zo'n kleur te vinden zijn. Deze kleur is namelijk helemaal hot dit najaar!


Kiko Milano Rebel Romantic Intensely Lipstick €6,90 en Lipliner €4,90

En last but not least kocht ik nog een nagellakje. Ik draag niet zo vaak nagellak, momenteel al helemaal niet vanwege mijn slechte nagels en nagelriemen. Ik ben ontzettend blij en trots dat ik tante ben geworden, maar mijn nagels hebben die pre-baby-born stress niet overleefd. Daarom geen swatch foto's van het lakje, maar de kleur op de foto komt goed overheen met op de nagels!


Kiko Milano Quick Dry nail laquer 842 Rosa Profondo €2,90

Ik ben weer helemaal happy met mijn nieuwe spulletjes van Kiko! Het is wel duidelijk dat ik gek ben op dit make-up merk en ik kan het jullie allemaal aanraden. Kiko is in Nederland te koop in Amstelveen Stadhart, Amsterdam Centraal en Rotterdam Alexandrium en online via www.kikocosmetics.com

Wat vinden jullie van mijn nieuwe aankoopjes? Zijn jullie al bekend met make-up van Kiko? Let me know!

Liefs Nicole

2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige producten heb je geshopt. Ik vind de highlighter echt prachtig staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Na deze review heb ik de highlighter en lipsticks gekocht. Ze zijn zo mooi:)

    BeantwoordenVerwijderen