maandag 20 april 2015

The three things tag

Hoi!

Ik zag de three things tag bij Farah van www.beautybyfaar.nl en ik vond die zo leuk,
dat ik besloot om hem ook in te vullen. Zo leren jullie mij ook nóg beter kennen!
Als je benieuwd bent naar deze tag, kijk dan snel verder.

* Drie dingen in mijn tas

- Lippenbalsem. Ik ga echt niet de deur uit zonder iets hydraterends voor mijn lippen mee te nemen. Of het nou bloedheet of ijskoud is, i need my lipbalm!

- Notitieboekje. Ik schrijf alles op. Van boodschappen tot mijn werkzaamheden die dag. Ik schrijf zelfs op bij welke winkel de deodorant in de aanbieding is en bij welke de shampoo. Ben ik heel erg?

- Naast mijn portemonnee wat heel logisch is, anti bacteriële handgel. Ik heb een lichte vorm van smetvrees en moet altijd mijn handen schoon kunnen maken.


* Drie dingen op mijn bureau

- Mag dat ook kaptafel zijn? Ik heb namelijk geen bureau haha.. Op het moment een bodylotion en body splash van Victoria's secret.

- De sieraden die ik dagelijks draag. Ik ben nu thuis en blijf ook thuis dus dan doe ik ze af. Ik draag altijd mijn trouwring, andere ring die ik van mijn man gehad heb en mijn Michael kors horloge.

- Mijn kwasten! Deze moet ik altijd binnen handbereik hebben. Nu ik erover begin, ik mag ze wel weer eens een sopje geven....

 


* Drie favoriete meubels bij ons thuis

- Ok stipt op 1 mijn kaptafel, hahaha.

- De bank

- Het bed

(Ik ben lui en kan niet langer als een uur op een stoel stilzitten.. haha)


* Drie favoriete fruitsoorten

- Aardbeien. Ik hou echt van al het fruit wat zomers te krijgen is, of dan op z'n lekkerst is, behalve verse ananas. Daar gruwel ik echt van.

- Mango

- Water meloen, en dan vooral met feta en munt. Oooh ik kan niet wachten tot er lekkere watermeloenen te koop zijn!


* Drie blogs die ik dagelijks bezoek

- www.beautygloss.nl

- www.glamandglitters.nl

- www.belleviefashion.nl

* Drie liedjes die ik niet uit mijn hoofd krijg

- See you again van Wiz Khalifa en Charlie Puth. Oh wat een prachtig, emotioneel nummer is dat. Die clip laat me nog steeds huilen.

- Ayo van Chris Brown en Tyga

- Cheerleader (Felix Jaehn Remix)  van Omi


* Drie dingen waar ik op dit moment aan denk

- Dat ik het huis nog moet opruimen

- En de was

- En de afwas, zielig hé met dit mooie weer!


* Drie bloggers met een leuke persoonlijkheid

- Ik vind sowieso Mascha van www.beautygloss.nl een ontzettend inspirerende vrouw, wat zij allemaal al bereikt heeft en het feit dat ze dagelijks groeit is echt heel goed!

- Manon van www.todaysbeauty.nl Echt een super mooie meid, met een hele leuke persoonlijkheid en style.

- Vera van www.veracamilla.nl Ik volg Vera al heel lang en ben altijd blij als zij iets nieuws plaatst op haar site!

* Drie favoriete sporten

- Paardrijden. Ik heb van mijn 10e tot mijn 16e paard gereden en vond dit geweldig. Ik had ook een bij rijd paard waar ik 4 jaar voor gezorgd heb. Ik mis het enorm, en hoop ooit nog eens heerlijk in de bossen te galopperen! Vooral met dit weer was het altijd genieten, ik ging zelfs zwemmen met me paard.

- Hardlopen. Ik heb het vorig jaar heel veel gedaan en toen het Ramadan werd ben ik gestopt. Daarna ook niet meer begonnen dus daar baal ik wel van, ik moet echt weer beginnen want ik ben helaas ook weer aangekomen..

- Skeeleren. Dit vind ik heerlijk om te doen. Het is ontzettend intensief maar ik kan het lang volhouden dus dat maakt het minder erg om te doen.


* Drie dingen waar ik gelukkig van word

- Mijn man, hij maakt mij elke dag weer blij ook als ik een slechte bui heb.

- Mijn familie. Ik heb niet veel familie meer, maar we zijn met een klein groepje ontzettend hecht en daar ben ik dankbaar voor. En wat heel leuk is, is dat we er een familielid bij krijgen namelijk mijn neefje! <3

- Mijn werk. Ik ben niet altijd blij dat ik elke ochtend heel vroeg uit me bedje moet, maar mijn werk is zo ontzettend dankbaar. Ik ben dan ook blij dat ik weer een opleiding ga doen, zodat ik nóg meer mag en kan doen bij mijn cliënten.

- En om gewoon vier dingen te noemen, mijn blog. Ik vind het ontzettend leuk om te doen, ook al kost het veel tijd en heb ik niet altijd inspiratie. Als ik de bezoekersaantallen zie stijgen ben ik ook stiekem wel een beetje trots.



* Drie favoriete quotes

- ''Keep your heels, head & standards high - Coco Chanel.

- ''Rule No. 1 HOW TO BE HAPPY; stop comparing yourself with others

- ''Life is short, buy the lipstick.

Misschien niet (alle 3) echte quotes maar wel leuke zinnetjes!



Dit was alweer de tag, ik hoop dat jullie het leuk vonden!
Als je deze tag wil overnemen, ga gerust je gang!

Liefs Nicole







1 opmerking: