woensdag 15 april 2015

Maybelline fit me concealer

Hoi,

Ik ben al tijden op zoek naar een goede concealer.
Eentje die zowel mijn donkere ogen camoufleert, als puistjes bedekt.
Ik las veel goede verhalen over de Maybelline fit me concealer, dus ik probeerde hem uit!

 
 
Wat zegt Maybelline zelf over deze concealer?
 
Fit Me staat voor make up met een perfecte fit. De Fit Me concealer geeft je een frissere blik en maakt kleine onzuiverheden onzichtbaar.  
Fit Me concealer is de perfecte aanvulling op Fit Me foundation en powder. Je gebruikt hem om donkere kringen onder je ogen, vlekjes, of kleine onzuiverheden op je huid te verdoezelen. Deze concealer is er maar liefst in 6 tinten, dus jouw tint zit er altijd bij! Bijzonder aan deze Fit Me concealer is dat de formule zo is samengesteld dat de tint zich aanpast aan je huid en daardoor een heel natuurlijk resultaat geeft.


Deze concealer zou een dupe moeten zijn van de Nars radiant creamy concealer.
Ik heb deze zelf niet, maar de hype om die concealer is groots! Dus een goede dupe is natuurlijk altijd welkom.

 
De concealer komt in een lange, strakke verpakking en heeft een spons applicator. Dit vind ik erg fijn werken, want hierdoor is de concealer ook geschikt om onder de ogen aan te brengen en hoef je niet met je vingers in een potje. Er zit 6.8 ML inhoud in. Dit vind ik een goede hoeveelheid, de meeste concealers bevatten minder.

 
De concealer komt dus in 6 verschillende kleuren. 2 voor de lichte huid, 2 voor de medium huid en 2 voor de donkere huid.
 
 
 
 
Ik heb de kleur 15, wat de op één na lichtste kleur is.
Deze kleur heeft een roze ondertoon, er is nog 1 tint lichter (nr. 10) welke een gele ondertoon heeft.

Hieronder draag ik helemaal geen concealer en foundation onder mijn ogen.
 
 
Ik breng de concealer aan met de sponsapplicator;
 
 
En smeer hem uit met mijn foundation kwast. Je kan dit ook met je vingers doen, maar ik vind met mijn foundationkwast net zo fijn werken en zo krijg ik geen vieze vingers.
 
 
En hierbij met mascara;
 

 
 
Ik heb de concealer nu een tijdje getest en ben er heel tevreden over!
Het geeft een wakkere blik in mijn ogen en bedekt ook mijn onzuiverheden goed. Voor deze warmere dagen vind ik een luchtige dekking fijn. Ook omdat ik mijn huid een beetje rust aan het geven ben. Deze concealer doet niks raars met mijn huid en blijft de hele dag op z'n plek.
 
Ik gebruik deze concealer nu dagelijks met veel plezier!
 
De Maybelline Fit me concealer is te koop bij o.a. Kruidvat en Etos voor €8,99
 



2 opmerkingen:

  1. ik zie die concealer nergens meer in de kruidvat. zelf draag ik soms make up op school voor mijn donkere kringen. ik heb die van essence maar ie begint de laatste tijd raar te doen. ik denk dat ik maar naar de etos moet gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Full Cover Extreme Camouflage Cream van Make Up For Ever is perfect voor het verbergen van de meest extreme oneffenheden, zoals littekens, ernstige beschadiging van de huid, rode plekjes, puistjes, depigmentatie of moedervlekken.

    Bestellen? http://www.emeralbeautylife.nl/

    BeantwoordenVerwijderen