maandag 13 april 2015

MAC addict tag

Hoi allemaal!

Ik zat even te speuren door wat blogs voor leuke tags die me wel aanspraken, en zo kwam ik uit op de MAC addict tag! Want ik kan mezelf ondertussen wel een échte MAC addict noemen..
De afgelopen maanden is mijn collectie flink gegroeid, ook wel door alle mooie LE´s..
Laten we beginnen!



1. Hoe kwam je voor het eerst in aanraking met MAC?
Dit was 3 jaar geleden, toen ik nog thuis woonde. Ik bestelde via Douglas een aantal mooie producten zoals een Chanel lipstick, Dior mascara en zo ook een MAC lipstick. Ik kende het merk wel, maar toen wist ik er nog niet zoveel vanaf. Ik heb hem nog steeds, alleen is hij helaas gesneuveld en breng ik hem alleen thuis nog aan met een lippencil.



2. Hoe oud was je toen je voor het eerst een MAC product kocht en welke was dat?
Ik was toen 19 jaar en kocht de lipstick Coral bliss.
Dit is echt een prachtige kleur voor de lente en zomer!

3. Hoeveel MAC producten heb je in totaal?
32. Ik heb nog een nagellak die je hier niet op de foto ziet. Nou dat valt toch best mee?! :P


4. Grootste MAC miskoop
Oeh dat is een moeilijke, want met MAC ga je niet zo snel de fout in. Ik heb wel een wenkbrauw potloodje die snel afbreekt, dus hij gaat heel snel op! Ik moet er heel voorzichtig mee zijn en dat vind ik een nadeel want ik zet met een potloodje liever snel een strakke lijn.. Dat lukt met dat potloodje niet helaas. Maar verder geen grote miskopen hoor!



5. Favoriete MAC product?
Wat niet, haha.. Ik ben fan van heel veel producten van MAC. Van de foundations, blushes, concealers, MSF´s, noem het maar op. Maar als ik één product moet kiezen, dan kies ik denk ik toch voor de lipsticks.. Er is zó ontzettend veel kleurkeuze, dat vind je bij geen ander merk.
Ook hebben ze heel veel verschillende finishes, dus voor ieder wat wils.



6. Favoriete MAC lipstick?
Hmm.. ik moet er echt over nadenken. Ik vind er zoveel mooi.. Momenteel heb ik 2 nieuwe van de MAC is beauty collectie, in de kleuren Make me gorgeous en Diva-ish. Hier schreef ik eerder al een review over. Deze kleuren zijn momenteel mijn favorieten, maar dit verandert  wel per week ongeveer.




7. Favoriete MAC mineralize skinfinish?
Ik bezit er maar één en dat is Soft and gentle, absoluut een prachtig product! Ik heb hem al zó lang, denk al meer dan een jaar en hij is nog niet op. Nu heb ik momenteel een andere favoriete highlighter, maar hij gaat zeker lang mee.


8. Favoriete MAC oogschaduw?
Ik bezit er maar één en dat is Expensive pink. Hele mooie roze kleur, met gouden glitters en ook een beetje rode ondertoon. Staat prachtig bij zowel blauwe als bruine ogen.


 9. Favoriete MAC foundation?
Ik heb zelf alleen nog maar de studio fix fluid en die bevalt me super goed.
Mooie, egale dekking die de hele dag netjes op z´n plek blijft zitten na het afsprayen met MAC fix plus.


10. Heb je al een MAC product helemaal op gemaakt en opnieuw gekocht?
Nee, nog niet! Ik weet ook niet of dat moment wel gaat komen haha.. Ik ben echt heel zuinig op me spulletjes van MAC. Wel denk ik, dat als mijn lipstick Coral bliss echt niet meer te gebruiken is dat ik hem opnieuw ga aanschaffen.

11. Welk MAC product staat er nog op je verlanglijstje?
De gehele collectie! Mijn verlanglijstje is oneindig bij MAC. Wil ik net producten uit de normale collectie aanschaffen, komt er weer een prachtige LE om de hoek kijken.
Ik wil zeker nog de pro longwear foundation proberen, en een goede poeder.


12. Duurste MAC aankoop?
Dat moet mijn Studio fix fluid foundation zijn. De foundation opzich is 30,50, maar dan komt er nog geen pompje bij. Ik vind dit wel handig en hygiënisch dus deze kocht ik er voor 5 bij.

13. MAC product met de leukste herinnering?
Ik denk dat dat mijn LE´s zijn. Ik zit er echt klaar voor op de dag dat ze uitkomen en refresh continu mijn ipad, telefoon en laptop, om te zien of het al online gekomen is. Ik zit dan echt als een bezetene er achter, dan lach ik mezelf soms weleens uit. Wat ik allemaal niet doe om wat te kunnen bemachtigen!..


14. Wat zou MAC nog kunnen verbeteren?
Ik denk dat heel veel meiden hier geantwoord hebben dat MAC duidelijker moet aangeven wanneer een LE uitkomt, zodat niet iedereen steeds misgrijpt. En hun collecties vaker moeten aanvullen zodat het niet al zo snel uitverkocht is. Ik zelf heb de laatste tijd mazzel dat ik net klaar ben met werken of vrij ben, zodat ik het wel in de gaten kan houden. Ik kan wel begrijpen dat als je de hele dag gewerkt hebt of op school geweest bent, dat s´avonds alles alweer uitverkocht is dat je pretty pissed off bent..
De kwastjes van de nagellak mogen ze ook wel wat breder maken..



15. Favoriete MAC limited edition?
Ik volg de LE´s pas sinds vorig jaar, dus voor mij is dat de Cinderella collectie. Ik heb er ook helaas niet alles van kunnen scoren wat ik wou, maar de Royal ball lipstick is wel echt een plaatje.


16. Producten die jij in het zonnetje wilt zetten?
De mascara´s. MAC heeft echt hele goede mascara´s! De studio fix lash is mijn favoriet.
Ook zijn natuurlijk de lipsticks geweldig en hun mineralize blushes zijn prachtig.


Zo, wat was dit een heerlijke tag om in te vullen!
Ben jij net zo gek op MAC cosmetics als mij? Laat me weten in de comments wat jouw favorieten en aanraders zijn!

Liefs Nicole



4 opmerkingen:

  1. Here's an anonymous test comment. See:

    https://productforums.google.com/d/topic/blogger/XXL_vgLBPxc/discussion

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah heerlijk om die foto's te zien. Ik kwijl, hihi. Wat een pijnlijk moment als je die eerste MAc lipstick zo aantreft! Zonde!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke tag en mooie mac producten heb je �� het is zo verslavend haha!!

    BeantwoordenVerwijderen