donderdag 21 januari 2016

What's in my bag? | Dagje shoppen

Hoi!

Vandaag laat ik jullie zien wat ik allemaal meeneem in mijn tas als ik een dagje ga shoppen. Ik hou er echt niet van om met een grote tas te slepen, omdat ik weet dat ik altijd meer mee terug neem als met wat ik heen ga hihi. Ik probeer dus zo min mogelijk mee te nemen in een kleinere tas als dat ik dagelijks gebruik. Zo laat ik bijvoorbeeld mijn agenda en notitie boekje thuis. Kijk je mee?
 


Mijn tas is van Pauls boutique. Vorig jaar leerde ik kennen met dit mooie merk en sindsdien ben ik er gek op! Dit tasje is perfect om mee te nemen als ik een dagje ga shoppen. Alles wat ik nodig heb past er in, en ik hoef hem niet aan mijn arm te sjouwen want hij gaat over mijn schouder. Ideaal! 
Ik vind het patroontje zo mooi! Het lijkt net slangenleer, met een accent van bordeaux rood. Prachtig! Het model heet overigens Bellevue Nicole, made for me <3


Het lijkt alsof er niet veel in kan, maar niks is minder waar. Blijf opletten, eerst laat ik zien wat ik allemaal mee neem :)
 
Laten we beginnen met de belangrijkste dingen, mijn portemonnee, paspoort & telefoon. Wat moet ik zonder die 3 dingen beginnen?..
 
 
Daarnaast vind ik het heel belangrijk om een hand sanitizer mee te nemen, handcrème en een mini deo. De handcrèmes van The body shop zijn mijn favoriet. Vooral deze met de geur van wild argan oil is heerlijk. Een mini deo zit standaard in mijn tas om mezelf tussendoor op te kunnen frissen als het nodig is. Ik ga vaak ergens wat eten in de stad en je kan niet altijd overal naar het toilet om je handen te wassen. Daarom heb ik altijd een flesje desinfecterende handgel in mijn tas bij me. En je zit natuurlijk overal aan en je bent echt niet de enige die dat doet, dus af en toe mijn handen opfrissen vind ik fijn!
 
 
Ik zou mezelf toch niet zijn als ik niks voor mijn lippen meenam? Juist, dus er gaat altijd een lipliner mee, bijpassende lipstick en een lippenbalsem. Deze van Maybelline babylips is super fijn!
De lipliner en lipstick van MAC vind ik prachtig en draag ik heel vaak, het blijft lang zitten en dat is wat je wilt als je een dagje weg gaat.
 
 
 
En als laatste wat je altijd in mijn tas kunt vinden is een potje/pakje kauwgom en een pakje tissues. Handig hé!
 
 
Nog meer dan genoeg ruimte over! De tas is van flexibel leer dus er zou nog meer in kunnen, maar dat is natuurlijk niet handig als je gaat shoppen. Zo min mogelijk meenemen en ook geen zware producten, zodat ik meer mee terug kan nemen. Dat is het doel hihi.



Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien wat ik meeneem in mijn tas als ik een dagje ga shoppen. Zitten er herkenbare spullen tussen voor jullie? Ik denk dat wat ik meeneem niet eens zo gek veel is, en dat iedere meid dit wel meeneemt in haar tas.


Liefs Nicole

Geen opmerkingen:

Een reactie posten