zaterdag 30 januari 2016

Sjaal van She's Royal

Hoi allemaal!

Van de webshop She's royal mocht ik een hoofddoek uitzoeken. Ik was nog niet bekend met deze webshop maar ik koop altijd ontzettend veel sjaals, dus ik was zeker enthousiast! Ik nam een kijkje en kwam zoveel mooie sjaals tegen! De kleur die ik opgestuurd kreeg vind ik echt prachtig, kijk je mee?


Ik heb inmiddels een gigantische hoofddoeken stash. Ik ben niet alleen verslaafd aan beauty, maar ook het kopen van sjaals doe ik ontzettend graag omdat ik ze toch elke dag om mijn hoofd draag en mee naar buiten ga. Ik vind het ook leuk om te combineren. Als ik bijvoorbeeld een drukke outfit draag, draag ik daar graag een simpele pashmina bij. Maar bij een rustige outfit draag ik weer graag een opvallende sjaal, wat vaak ook een print sjaal wordt.


Deze sjaal van She's royal beviel mij meteen. Het is geen sjaal die ik elke dag zou dragen, omdat hij van satijn is en ik vind dat altijd heel mooi om te dragen met speciale gelegenheden.
Hij zit wel ontzettend fijn en blijft goed zitten zonder te schuiven! (Ik draag overigens altijd een kapje onder mijn hoofddoek, dat helpt enorm)

De kleur is prachtig, de sjaal zelf is enorm fijn en de aparte print maakt het af. Ik ben nu al gek op deze sjaal, ik vind dat hij mijn ogen doet spreken.


De sjaals van She's royal zijn uniek en nergens anders verkrijgbaar. Van alle sjaals is maar een beperkt aantal omdat de exclusiviteit bij de klanten erg hoog in het vaandel staat. Dus als je een mooie sjaal ziet, schroom dan niet en bestel hem meteen! Je zult er geen spijt van krijgen in ieder geval.


Deze sjaal is momenteel op voorraad en kost €13,90. Omdat hij van satijn is, ligt de prijs dus ook wat hoger, maar hij is het absoluut waard. Het artikelnummer van de sjaal die ik heb ontvangen is SR20162.

Neem eens een kijkje op de website van She's royal, www.sheisroyal.nl voor deze sjaal maar ook voor vele andere! Wat vinden jullie van deze sjaal?

Liefs Nicole

Geen opmerkingen:

Een reactie posten