donderdag 27 augustus 2015

TAG; 25 levensvragen

Hoi allemaal!

Ik had wel weer eens zin om een tag in te vullen. Op andere blogs kwam deze tag zo vaak voorbij, dat ik besloot hem ook in te vullen! 25 levensvragen, bring it on..



Hoe ziet de homescreen van je telefoon eruit?
Dat is een foto van mij en mijn man op het strand. We waren die avond naar het strand gelopen en hadden schelpen verzameld om thuis onderin mijn wax melt brander te doen, als decoratie.

Je loopt een kroeg in. Wat bestel je?
Nou mij zal je niet een kroeg tegen komen, maar op een terrasje met mooi weer kan ik écht genieten van een ijskoude ice tea!

Welk woord gebruik je eigenlijk écht te vaak?
Ding. Als ik even niet op een bepaald woord kan komen, word dit vaak 'dat ding'.

Wat is je favoriete film?
Liar liar met Jim carrey. Als je even een slechte dag hebt, juist helemaal vrolijk bent of er tussen in: deze film maakt je sowieso aan het lachen. Het is al een oudje, maar daarom niet minder leuk. Ik kijk hem zeker 1x per maand en elke keer lig ik weer te janken van het lachen, rol ik van de bank af en spuug ik me thee 2 meter ver uit. Me man heeft bijna de neiging een psychische opvang te bellen als hij me die film ziet kijken... Hahaha


Wat is je guilty pleasure – op het gebied van tv?
Teen mom 2 vind ik ontzettend leuk, en de daarbij behorende programma's zoals Teen mom OG (old girls), 16 & pregnant, Teen mom the reunion etc etc.. En ik smelt ook voor programma's zoals Extreme home makeover, met de altijd grappige en positieve Ty en zijn team.

Wat is het laatste liedje dat je geluisterd hebt?
Gente de zona ft marc anthony - la gozadera.



Naar wie was je laatste appje?
Naar collega's die dezelfde opleiding doen, maar op een andere dag i.v.m. lengte van de opleiding. Ik vroeg ze hoe hun eerste schooldag was (ik moet morgen..)

Wat was je eerste e-mailadres?
Oh god dat was iets van i_lav_josa@hotmail.com Josa was een oude pony bij mij op de manege vroeger waar ik helemaal dol op was (voor 2 maanden, daarna had ik wel weer een nieuwe lievelingspony..) dusja, op 10 jarige leeftijd maak je daar een apart e-mailadres over natuurlijk..

Waar kun je je enorm aan ergeren?
Aan de mensen die in mijn flat wonen en het normaal vinden om tegen de trapleuning van de galerij aan te plassen. Aan lang moeten wachten, ik heb absoluut geen geduld.
Oh en ik ben een ontzettende drukte maker in het verkeer. Ik kan niet tegen mensen die 45 rijden waar je 50 mag, mensen die geen richtingaanwijzer gebruiken en onaardige kassières in de supermarkt. Ik kan wel een hele lijst opnoemen, ik ben een ontzettende zeikerd, haha =P

Wat is je meest awkward moment ooit?
Pfoe dan moet ik even nadenken hoor.. misschien dat ik veel in mezelf praat? Soms heb ik niet in de gaten dat me man al wakker is, en dan hoort hij me hele verhalen vertellen tegen mezelf. Wat ik nog moet doen vandaag, welke boodschappen ik ga halen en wat we moeten eten s'avonds. Hij ligt dan ook echt helemaal dubbel, ik heb het zelf niet eens in de gaten. Gelukkig is het niet echt 'akward' omdat hij mijn man is, en ik doe het vooral thuis.

Wat is je favoriete dag van het jaar?
Dan denk ik meteen aan de eerste warme dag van het jaar, waarbij ik voor het eerst zonder winterjas naar buiten kan.

Wat is je favoriete emoji?
Het zwoele poppetje, het aapje met de handjes voor de ogen of het hartjes ogen poppetje.



Katten of honden?
Ik ben opgegroeid met honden, dus daar ben ik echt gek op. We hebben nooit katten gehad thuis, dus daar heb ik minder mee. Wel vind ik katten ontzettend leuke en grappige beesten. Ik zou zelf wegens hygiëne etc. nooit meer een huisdier nemen.

Utrecht of Amsterdam?
Is dat een serieuze vraag, aan mij?! Come on dude. Amsterdam ofcourse! En dat zeg ik vol overtuiging, zonder ooit in Utrecht te zijn geweest. Amsterdam is mijn stad(je) en niks zal daar verandering in kunnen brengen.


Koffie of thee?
Een half jaar geleden zou ik 'thee' gezegd hebben, nu word dat steeds meer koffie.. Maar dan wel een lekkere latte hoor! Geen saai en sterk kopje zwart, brrrrr. Trouwens alleen overdag koffie, s'avonds een kop thee.

Serie of film?
Film. Ik heb een beetje moeite met het volgen van series, merk ik. Het is vaak ontzettend langdradig en het moet wel écht een goede serie zijn willen ik en mijn man geduld hebben om hem helemaal af te kijken. We zijn er al bij meer halverwege afgehaakt, als dat we volledig uitgekeken hebben..

Engeland of Amerika?
Ahhh naar allebei wil ik nog zooo graag! Ik ben nog nooit in Engeland geweest en ook niet in Amerika.. Mijn man heeft nog wel familie in Amerika, dus wie weet gaan we daar eens naar toe..

Vlees of vis?
Vlees.

Drank of drugs?
None, ofcourse.

Spice Girls of Backstreet Boys?
Backstreet boys. Als ik het mocht zeggen koos ik wel voor Westlife, die vond ik nog beter. Uptown girl, she's my uptown gihihirrllll!


Sesamstraat of Villa Achterwerk?
Ik keek wel Sesamstraat, Villa Achterwerk ken ik niet eens.. oeps!

Bert of Ernie?
Ernie. Gewoon omdat ik net zo 'dom' ben/doe als hem (zijn personage bedoel ik haha) en omdat Bert gewoon gruwelijk foute wenkies heeft. Echt horrible. Hoe kom je erop om de ene personage GEEN wenkies te geven, en de ander gewoon een dikke vette doorlopende streep.


Buurman of Buurman?
Geen van beide hoor!

Meest random feitje over jezelf?
Ik heb een gat in mijn hand. Hahaha.

De belangrijkste levensles die je in je afgelopen jaren hebt geleerd?
Luister naar je eigen hart, naar je eigen gevoel. Laat niemand je ooit zeggen dat je iets niet kan, of niet zult bereiken. Als je zelf iets heel graag wilt, GA ervoor en laat niemand je tegenhouden! Of dit nu te maken heeft met liefde, vriendschap, school of werk, ga ervoor als het goed voelt en stop ermee als het niet goed voelt. In dit leven horen wij fouten te maken om er vervolgens weer van te leren. Laat alles wat gebeurd in je leven gewoon een les zijn en niet meteen een down side.

Dit waren de 25 levensvragen! Hoewel er een hoop niet persee vragen zijn maar vooral kiezen tussen de een of de ander, vond ik dit een hele leuke tag om in te vullen! Ik hoop dat jullie mij weer een beetje beter hebben leren kennen. Zitten er herkenbare dingen in voor jullie? Laat het weten in de comments!

Natuurlijk mag je deze tag overnemen voor je eigen blog als je dat wilt.

Liefs Nicole

10 opmerkingen: