vrijdag 28 augustus 2015

Guerlain météorites perles light diffusing perfecting primer

Hoi!

Niet lang geleden wist ik niet eens wat een primer was. Tot een half jaar geleden heb ik nooit primer gebruikt, ik wist niet precies wat het nou voor toegevoegde waarde had aan mijn make-up look.. Nu weet ik wel beter en heb ik verschillende getest. Ik laat mijn favoriete primer van dit moment aan jullie zien, een mond vol, de Guerlain météorites perles light diffusing perfecting primer.



Wat zegt Guerlain over deze primer?

De lichtexpertise van Les Météorites in een teintbasis met corrigerende en perfectionerende magische parels tegen kringen. De parels zitten in een frisse gel met een recordvochtgehalte om de huid te verkwikken. In contact met de huid veranderen ze in een verhelderende basis die de teint transparant matteert, onregelmatigheden verdoezelt en de teint onmiddellijk verlevendigt zonder hem te doen glimmen. De universele tint bevat delicaat roze parels met microlovertjes in goud, roze, blauw en groen. De combinatie van al deze glinsteringen creëert een subtiel verhelderende en corrigerende halo op het gezicht die de teint fris, mat en egaal maakt. Een hemelse alchemie tussen make-up en verzorging voor een levendige en stralende teint.




De verpakking van de primer is transparant, hierdoor zie je een heleboel prachtige pareltjes! Dit trok enorm mijn aandacht en ik heb heel wat reviews gelezen voordat ik hem écht besloot aan te schaffen..

 

De primer heeft een pomp-systeem, wat super handig is en hygiënisch. Zo kun je nooit teveel gebruiken en hoef je niet met je vingers in een potje, zoals bij bijv. de Catrice prime and fine primer wel het geval is.
Ik was ontzettend nieuwsgierig naar de substantie van deze primer! Hoe werkt dat nou met die balletjes? Blijven die erin tijdens het gebruik of krijg je echt balletjes op je hand? Nee en nee, de pareltjes gaan namelijk stuk zodra je de primer pompt op je hand en er blijft een vloeibare substantie over!

 
De substantie is heel licht en luchtig, dit merk je meteen met uitsmeren. Hele fijne structuur, dit breng ik maar al te graag aan op mijn huid! Zoals je wel kunt zien bevat de primer ook een lichte glans, dittzal vast komen door die prachtige pareltjes in de primer. Eenmaal aangebracht is hij gewoon matterend, maar zorgt wel voor een gezonde glow.
 

Ik heb vandaag geen voor en na foto's, om de reden dat je dit gewoon amper ziet. Het is sowieso op foto niet te zien, in het echt iets meer. Het gaat vooral om de houdbaarheid van je make-up en om je make-up er mooier te laten uitzien. Mijn huid straalt meer sinds ik deze primer gebruik. Ik gebruik hem wel alleen op lange dagen, dan is het ook wel waard om zo'n prijzige primer te gebruiken. Je poriën worden kleiner en dat is wat je graag wilt hebben met een flawless make-up look!

Mijn make-up zit mooier, en door deze primer blijft mijn make-up de hele dag zitten. Aan het eind van de dag zit mijn make-up nog steeds als hoe ik het s'ochtends aan heb gebracht!

Ook niet onbelangrijk om te vermelden: Guerlain heeft een bepaalde geur die ze toevoegen aan hun producten. Sommige mensen houden hier niet van, en hebben liever een neutrale geur of geen geur. Guerlain producten ruiken allemaal een beetje poederig/bloemig. Ik vind het wel fijn en het geeft ook net wat meer luxe. Overigens ruik je de geur niet meer nadat je het hebt aangebracht.

Ik ben helemaal fan van de Guerlain météorites perles primer en kan hem aan iedereen aanraden! Mocht je wat meer willen uitgeven is dit echt een prachtige primer, die niet alleen goed werkt, maar er ook nog eens prachtig uit ziet op je make-up tafel.

De prijs is iets minder leuk, hij kost €55,85 en is verkrijgbaar bij o.a. Ici paris xl.
Heb jij al ervaring met de Guerlain météorites producten?

Liefs Nicole

1 opmerking:

  1. Woaw best wel prijzig voor een primer.
    Maar hij ziet er prachtig en apart uit, zoals
    Meerder producten van Guerlain

    BeantwoordenVerwijderen