dinsdag 7 april 2015

Catrice Doll's collection LE

Hoi!

Vanochtend liep ik mijn wekelijkse rondje door de Kruidvat en zag ik de nieuwe collectie van Catrice, namelijk de limited edition Doll's collectie. Wat een heerlijke naam alleen al!
In eerste instantie vond ik dit niet zo'n bijzondere collectie,
maar ik zag er toch wel wat tussen waar ik nieuwsgierig naar was en wat het waard was om te laten zien aan jullie.


Allereerst het pronkstuk van de collectie, de Ball blush.
Ik vond deze er zo schattig uitzien! Een lieve roze blush, in een mooie zwarte verpakking, die je niet veel vaker ziet bij blushes.
Ik heb een aantal reviews gelezen van meiden die niet helemaal tevreden waren over deze blush, hij zou te licht zijn en te weinig pigment bevatten.



Hier ben ik het niet mee eens! De kleur is licht, dus misschien niet helemaal geschikt voor een getinte huidskleur maar het geeft wel een schattig blosje op je wangen, nét wat ik zoek in een blush.
Je kunt deze blush direct op je wangen aanbrengen of gewoon met een kwast. Ik deed hem direct op mijn wangen en vervaagde dit met mijn foundation kwast.
De prijs bedraagt €3,99

 
Toen zag ik de Matt dip eyeliner staan.
Zoals jullie weten ben ik gek op eyeliner en draag het bijna elke dag, dus ook naar deze was ik erg benieuwd. De swatches waren op het eerste gezicht goed, mooie intens zwarte kleur! Ik heb niet zo'n vast handje dus sorry voor de kronkelige lijnen hihi..

De kleur is C01 Black.
Zo ziet het 'kwastje' eruit. Mooi dun en hier zou je heel precies mee moeten kunnen werken.

 
Ik heb de eyeliner meteen getest en ik zal eerlijk zijn; ik vind de eyeliner 3x niks. Ik kon er niet precies mee werken, geen mooie wing mee maken en het matte effect vind ik helemaal niks. Als hij dan nog mooi strak geweest zou zijn misschien wel, maar met deze eyeliner gaat dat mij niet lukken. Jammer, maar dit is natuurlijk voor iedereen anders!
De prijs bedraagt €2,99


Je ziet dat de blush goed tot zijn recht komt op de foto's. Het is een mooie, zachtroze kleur die zeker in mijn everyday bakje beland!

 
Hier zie je goed dat de eyeliner niet helemaal mee wilde werken en ik er geen strakke lijn mee kon zetten.

Als laatst nam ik nog een nagellakje mee in de kleur C01 Droll like a Doll. Dit is een mooie nude/roze kleur.
Ik draag niet zovaak nagellak, maar vond het leuk om deze te proberen voor het artikel.
Het kwastje is lekker breed waardoor je met 1 veeg je hele nagel kan lakken.

 
Hij valt bijna niet op, en dat vind ik juist de mooiste nagellak kleurtjes! Ik ben gek op nude kleuren, omdat ze altijd 'kunnen'. Wat je mood ook is, qua make-up of nagellak, nude is altijd goed en ga je nooit de fout mee in.

 
De nagellak kost €2,99 en dekt in 2 laagjes.
 

Ik ben ontzettend tevreden over de blush en nagellak, maar dus niet zo over de eyeliner.
De Catrice Doll's collection is momenteel te koop bij o.a. Kruidvat en Trekpleister en zal halverwege mei 2015 weer uit de schappen gehaald worden!
 
Wat vind jij van deze collectie?
 





9 opmerkingen:

  1. Hoi hoi,

    Allereerst vind ik echt dat je heel leuk schrijft!

    Ik heb de eyeliner vanmorgen ook gekocht en ook ik vond hem niet echt geweldig.. Wat jij ook aangeeft niet echt strak. Erg jammer!

    De blush ga ik zeker proberen. Normaal ben ik niet zo van de blush maar vind deze er erg mooi uit zien!

    Groetjes Susanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Susanne,

      Dankjewel voor je reactie!
      Jammer dat jij de eyeliner ook niet zo goed vind, maar dan ben ik dus niet de enigste ;)
      Met een 'los' kwastje kan in inderdaad veel beter en strakker werken.
      De blush is zeker een kijkje waard! Je kan hem altijd nog swatches in de winkel alvorens je hem koopt. Laat me weten hoe je hem vind!

      Liefs Nicole

      Verwijderen
    2. Hoi hoi,

      Ben gelijk nog even naar de kruitvat gegaan, gelukkig hadden ze er nog 1 op de kennemerlaan!
      Maar wauw wat een mooie blush, ik denk dat ik van blush ga houden nu, en dat door jou revieuw!
      Gelijk ook de lash extension fibres boost mascara en de better than false lashes mascare meegenomen, ik ben benieuwd!

      Verwijderen
    3. Wat leuk om te horen, dankjewel!
      Ik ben er ook helemaal verliefd op.
      Wat toevallig trouwens dat je ook in IJmuiden woont? Hihi

      Verwijderen
    4. Klopt woon ook in ijmuiden, heb een aantal jaar met je zus (nancy) samen gewerkt op nieuw unicum...

      Verwijderen
  2. Hoihoi,

    Ik moet eerst zeggen dat je een heel leuke blog hebt en prachtige fotos maakt ♡♡
    Ik móet de blush gewoon kopen door jouw review, wauww!!
    Heel veel succes met je blog!

    X. Nesrine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Nesrine,
      Dankjewel voor je lieve reactie!
      De blush os echt heel mooi!
      Liefs Nicole

      Verwijderen
  3. As salaam alaykoum schatje,
    hebben ze ook andere kleurtjes blush?
    Xxx linaah.eepril93 @insta

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wa aleikoum salaam mop!
      Nee is 1 kleur! Maar staat je vast goed hihi
      Liefs Nicole

      Verwijderen