zondag 10 januari 2016

Beauty favorieten van heel 2015

Hiiiii allemaal!

Jeej, i'm back! Ik heb een heleeee tijd niet geblogt vanwege tijdgebrek.. Ik ga sinds september weer naar school, ik volg een bbl opleiding Verzorgende IG. Daarnaast werk ik ook gewoon 6 dagen per week en heb ik natuurlijk ook een privé leven en huishouden. Je hoort me niet klagen hoor, ik kan alles gelukkig vrij goed combineren, maar mijn blog is er echt even bij ingeschoten. No worries, ik blog natuurlijk puur als hobby dus soms heb ik tijd en soms ook niet! Ik ga jullie vandaag laten zien welke beauty producten ik veel heb gebruikt in 2015. Veel leesplezier <3



Laat ik beginnen met het product wat mijn gezichtsroutine totaal verandert heeft in 2015. Ik droeg vaak dikke, poriën-afsluitende foundations waardoor mijn huid geen adem meer kreeg. De Guerlain bb beauty booster, wat een heerlijk product is dit. Het is dus een bb cream, maar wel één met een prachtige dekking en glow. De finish is nog mooier dan al mijn foundations bij elkaar! Niet geschikt als je een vette huid hebt, hij is namelijk vrij glowy.


Sinds begin 2015 volg ik Nikkie van Nikkietutorials op Youtube. Ik stond versteld van alle mooie make-up looks die zij creëerde en kijk nu elke video trouw.  Ik had nooit never ooit gedacht dat ik dit product op mijn eigen huid zou smeren. Mijn man heeft mij echt heeeeel raar aangekeken en ik moet hem tot de dag van vandaag uitleggen wáárom dit product zo goed is. Ik heb het over de Nivea aftershave balm als primer. Yes, it does the job. Very well. Ik gebruik hem niet elke dag omdat ik niet elke dag veel of lang make-up draag. Maar naar bruiloften, school of andere dagen wanneer ik wil dat mijn make-up lang blijft zitten gebruik ik hem. En mijn make-up zit aan het begin van de dag nog precies hetzelfde als aan het eind van de dag!


Mijn favoriete mascara van het afgelopen jaar (en ook dit jaar, for sure) is zonder twijfel de Lancome Grandiose mascara. Deze mascara bevat een serum waardoor je wimpers langer en voller worden. Elke keer dat ik deze mascara opdoe sta ik weer versteld van mijn eigen wimpers! Ik ben gezegend met lange wimpers van mezelf, maar ook als je dat niet hebt doet deze mascara wonderen.


Deze liquid lipsticks zijn zooo gehyped, overal op internet kom je ze tegen. Ik kocht mijn eerste NYX soft matte lipcream in Düsseldorf, de kleur Istanbul. Zo'n prachtige roze kleur voor elke dag! De substantie is fijn, houdbaarheid is lang en hij voelt voor een matte lipcream helemaal niet vervelend aan. Inmiddels ben ik weer een kleur rijker, namelijk Stockholm. En ik ben nog niet lang niet klaar met deze lipcreams, er staan er alweer een paar op mijn verlanglijstje!


De geur aqua di gioia van Giorgio Armani is sinds eind van de zomer ook absoluut een favoriet. Deze geur is echt tijdloos, ik denk dat dit weleens mijn signature geur kan gaan worden. Ik draag hem zó vaak, dit is echt een geur die heel veel vrouwen lekker zullen vinden! Hij is fris, maar toch ook ergens zoet en fruitig. Aanrader!!


2015 was ook het jaar waarin ik het wereldje van contouren leerde kennen. Ik durfde hier gewoon echt niet mee te experimenteren, omdat het met vele andere producten misging. Ze waren te warm en oranje van kleur en ik leek net een oempa loempa.. Gelukkig zette ik mijn angst opzij en kocht ik het Anastasia Beverly hills powder contour palette in light/medium. Ik gebruik met name de middelste taupe-achtige kleur om mee te shapen. De gele kleur in het midden set ik mijn concealer mee onder mijn ogen en de kleur rechtsboven is een mooie glanzende highlighter voor op je jukbeenderen.


Anastasia saved me again. Ook de dipbrow pomade is zo'n gehyped product dat ik niet kon achterblijven. Inmiddels kan ik echt niet meer zonder. Het is een gel product voor je wenkbrauwen en ze zitten echt de hele dag on fleek met dit product. Ik gebruik het niet elke dag, omdat ik ook hou van een natuurlijke look met enkel wenkbrauwpoeder. Maar mijn wenkbrauwen zijn zichtbaar mooier en scherper door middel van de dipbrow pomade van Anastasia.


Nog een wenkbrauwproduct, die ik pas afgelopen december heb aangeschaft in Duitsland. Ik heb het over de P2 wenkbrauwgel. Het borsteltje van dit product is heel klein en werkt perfect als ik mijn wenkbrauwen heb ingekleurd met poeder. Ik gebruik de wenkbrauwgel daarna en mijn wenkbrauwen zitten de hele dag op hun plek. De kleur is mooi assig en er komt niet teveel substantie in een keer af.


Nog een mascara die ik graag in het zonnetje wil zetten, de Maybelline lash sensational mascara. Deze mascara draag ik ook heel vaak met veel plezier. Hij geeft volume, heeft een gitzwarte kleur en separeert mijn wimpers tot in perfectie!


De L'Oréal 24h matte foundation is ook een groot favoriet. De dekking is medium tot volledig en de foundation voelt gewoon heel fijn aan op de huid. Hij heeft een matte finish, maar ik poeder mijn gezicht altijd nog wel af. Deze foundation draag ik op veel foto´s op mijn instagram!


De concealer die mijn leven veranderde. Ik heb het over de Urban Decay naked skin concealer. Deze concealer is zó fijn, zo licht en toch zó dekkend, i love it! Ik gebruik hem dagelijks en mijn wallen, donkere kringen en oneffenheden zijn gewoon gone with the wind. Ook niet geheel onbelangrijk, de applicator brengt heel fijn en zacht aan.


And last but not least mijn absolute favoriet van heel 2015: De Guerlain primer. Deze primer gebruik ik dus wel dagelijks en dat zou ik eigenlijk niet moeten doen, want hij is ontzettend prijzig. Zeg maar gerust duur. Maar absoluut zonder twijfel elke cent waard. Deze prachtige primer voelt heel fijn en luchtig aan en trekt binnen enkele seconden in. Ik gebruik deze graag in combinatie met de Guerlain bb cream en dan zit mijn gezichtsmake-up écht on fleek, ik maak dan vele selfies omdat mijn huid er dan zo mooi, glowy en flawless uitziet!!



Ik hoop dat jullie het leuk vonden om mijn beauty favorieten van 2015 te zien, het was een mooi jaar waarin ik veel geleerd heb over make-up en het aanbrengen ervan. I wish you all a year filled with beauty & make-up <3

Lot's of love, Nicole


1 opmerking: