maandag 11 januari 2016

Essence Winter? Wonderful! collectie

Hoi allemaal,

Vandaag review ik voor jullie 3 producten uit de nieuwe Essence Winter? Wonderful! collectie die momenteel in de schappen ligt. Ik vond deze collectie er zo leuk uitzien dat ik het niet kon laten om wat producten mee te nemen. Ik ben normaal gesproken niet zo weg van Essence maar door dit soort collecties kom ik er toch weer van terug.. Kijk je mee?


Ik vind het pronkstuk van deze collectie absoluut de blush. Ik ben sowieso gek op blushes met een printje en verschillende kleurtjes dus deze ging zonder twijfel mee naar huis. Deze blush bevat een ster patroontje, wat natuurlijk bij de winter hoort.


De blush heet 01 winter kissed cheeks. Ik vind het altijd een pluspunt als producten een leuke naam hebben! Ik heb alle 3 de kleuren die je ziet in deze blush geswatched voor jullie. Van links naar rechts de roze kleur in de grote ster, de peachy kleur en de gouden kleur. Als laatst zie je de blush met alle kleuren gemengd.


De blush kost €2,99

Ook het oogschaduwpalette heeft een leuke verpakking wat direct mijn aandacht trok. De kleurtjes zien er mooi uit om een neutrale en zachte ooglook mee te maken. De bruine kleur voor in de crease maakt het allemaal wat extra intens.


Dit palette heet 01 All ice on me! Geweldige naam hebben ze uitgekozen, past er helemaal bij.


Zoals je ziet zijn het voornamelijk zachte kleurtjes, en is enkel de laatste bruine kleur intens bruin. Het pigment is ook niet zo denderend, maar ik moet zeggen dat ik zulke lichtjes kleurtjes nog niet in mijn stash had dus ik ben er best blij mee! Je zou de eerste 3 kleuren ook als subtiele highlighter kunnen gebruiken!

Dit palette kost €3,89


Ik nam ook de hand balm mee, deze was slechts €1,99. Hij voelt zacht aan en verzorgt mijn handen goed. Verder niet veel bijzonders over te zeggen. Wel is hij een beetje te groot en zwaar om mee te nemen in mijn dagelijkse handtas, maar thuis voldoet hij prima! Hij ruikt een beetje naar een combinatie van een dove en een nivea bodylotion.


Je ziet dat de blush heel goed gepigmenteerd is, dus uitkijken met aanbrengen! Ik heb op deze foto iets teveel aangebracht, omdat ik niet wist hoe het zou uitpakken op mijn gezicht. Wel vind ik het een hele mooie roze kleur, op het gezicht is van de kleine shimmers niet veel meer te zien. Het oogschaduw palette is goed voor een hele zachte make-up look, verder valt er niet veel mee te creƫren.

Ik ben dus het meest enthousiast over de blush, die zal ik nog lang met veel plezier gaan gebruiken!
Heb jij al iets aangeschaft van deze collectie, of ben je dat nog van plan?

Liefs Nicole


Geen opmerkingen:

Een reactie posten