woensdag 26 augustus 2015

Essence multi action volume mascara

Hoi allemaal!

Ik heb nog nooit een budget mascara gereviewd, dit is de eerste keer. De reden daarvan, is dat ik normaal gesproken helemaal geen fan ben van budget mascara's. Op een of andere manier werken ze gewoon niet voor mijn wimpers.. Ik zag deze mascara bij andere bloggers al voorbij komen en het borsteltje zag er goed uit, dus ik wou hem wel uitproberen. Vandaag review ik hem voor jullie!



Ik heb vrij lange wimpers van mijzelf. Ik heb dus ook niet veel nodig om een mooie oog opslag te creëren. Één laagje mascara werkt voor mij al prima. Vaak zijn budget mascara's veel te nat waardoor het een ontzettende kliederboel word!


Deze mascara beloofd je wimpers volume, lengte en separatie te geven. Klinkt goed! Dat is ook alles wat ik zoek in een mascara. Vooral separatie vind ik belangrijk, niks is lelijker dan met wimpers te lopen die compleet aan elkaar vast geplakt zitten.


Het borsteltje ziet er goed uit. Meestal werken mascara's met zulke borsteltjes erg goed voor mijn wimpers. Ook denk ik meteen aan gesepareerde wimpers als ik naar dit borsteltje kijk! Ik ben heel benieuwd hoe deze mascara is..

Hieronder zie je mijn wimpers zonder mascara, alleen gekruld:



En hieronder met een laagje Essence multi action volume mascara:



Oh nee, dit is precies de reden waarom ik nooit budget mascara's koop of review!
Ik kocht deze mascara in de hoop dat mijn negatieve kijk op budget mascara's een beetje zou versoepelen, maar ik ben bang dat dát niet gaat gebeuren. Deze mascara geeft mijn wimpers totaal geen volume, nog geen halve millimeter lengte en separeren doet hij al helemaal niet, ze zitten eerder slordig aan elkaar geplakt. Hij droogt ook nog eens klonterig op.

Tsja, af en toe moet er ook plaats zijn voor een negatieve review, dit is immers altijd gebaseerd op wat ík er van vind. Het kan natuurlijk zijn dat jij deze mascara al getest hebt en dat je hem geweldig vind! Maar voor mij werkt hij écht niet.. Dan ben ik toch maar blij dat ik er slechts €2,59 voor neer gelegd heb...

Hieronder heb ik, even ter vergelijking, een foto van mijn wimpers met de Maybelline lash sensational mascara gedaan (dit is mijn favoriete drugstore mascara!);



Mocht je nou ook niet zo'n fan zijn van budget mascara's; Ici paris xl heeft nu weer de geweldige 40% korting op alle mascara's actie! En ja, ik heb wat besteld.. hihi. Ik geef toch liever wat meer geld uit aan één goede mascara, dan aan 10 slechte!

Hopelijk hebben jullie iets aan deze review!

Liefs Nicole

De Essence Multi action volume mascara is verkrijgbaar bij de Kruidvat & Trekpleister voor €2,59

1 opmerking:

  1. Eerlijke revieuw! Ik geef ook liever meer uit
    voor een goede mascara.

    BeantwoordenVerwijderen