vrijdag 5 juni 2015

Mijn complete blush stash juni 2015

Hi allemaal,

Vandaag laat ik mijn complete blush stash aan jullie zien. Ik heb in de loop der tijd veel verschillende blushes verzameld, van Chanel tot Catrice en van koraal tot roze en een 'transparante' blush, die zich aanpast aan je huidskleur. Ik ben gek op blush en koop er elke week wel één bij. Ben je benieuwd naar mijn stash? Blijf dan kijken!..


Laat ik beginnen met mijn duurste blushes, de high-end blushes.
Dit zijn er niet heel veel, omdat ik altijd erg fan ben geweest van low-budget blushes zoals van Catrice.


Linksboven zie je mijn enigste blush van Chanel, in de kleur Malice. Deze kocht ik ruim 3 jaar geleden online via Douglas.nl. Toen der tijd was ik nog niet zo heel erg beauty bezig, en kocht ik het vooral omdat het me gewoon een mooie kleur leek. Ik was toen wel al bezig met reviews en swatches zoeken via Google, en daarom kwam ik bij deze roze blush uit met een hele lichte gouden glans.
Daarnaast zie je mijn YSL blush in de kleur 6. Deze kocht ik begin dit jaar in de nieuwjaars-sale bij ICI Paris XL. Ik kocht hem met 50% korting voor ongeveer €25. Er zit een kwastje bij maar die gebruik ik nooit, het werkt gewoon niet met zo'n plat kwastje.

Onder zie je mijn geliefde MAC cosmetics blushes. Links mijn nieuwste aanwinst, Peachykeen. Hier schreef ik pas nog een review over. Daarnaast zie je Dainty, echt mijn favoriete MAC blush. Vrij licht roze, maar zou op elke huidskleur mooi staan. Of je nou uitpakt met je oog make-up of juist neutraal blijft, deze blush kan altijd. Daarnaast New Romance, ook een kleur waar ik gek op ben. Heel licht perzik, met een roze ondertoon en prachtige glans.

Vervolgens wil ik jullie mijn mid-budget blushes laten zien. Hiermee bedoel ik, dat ze niet heel goedkoop zijn maar ook niet zo duur als MAC of Chanel.


Linksboven een van mijn favoriete blushes allertijden; Milani Luminoso. Dit is een prachtige peachy kleur met een mooie shimmer erin. Vooral zomers gebruik ik deze kleur ontzettend veel, hij staat het mooist op een (ge)bruinde huid. Daarnaast 2 blushes van Max factor. Je kan wel zeggen dat dit hele goede dupes zijn van de MAC Mineralize blushes. Dezelfde kwaliteit en pigmentatie, maar dan een 10tje goedkoper. De blush met hartjes is van Physicians formula. Een vrij onbekend merk in Nederland, maar met oh-zo mooie producten. Ik heb hem al zolang, maar nog lang geen pan geraakt. Ik weet zelfs niet meer waar ik deze gekocht heb! Ik dacht bij Boozyshop, maar daar is het merk niet meer te verkrijgen.

De laatste is een cream blush van Bourjous en die gebruik ik nooit. Ik hou gewoon niet van cream producten. Niet van cream blushes, maar ook niet van bronzers of highlighters. Deze is ook al een jaartje of 4 oud, dus na dit artikel gaat hij lekker de vuilnisbak in!

En dan ga ik over op de budget blushes, die ik de laatste tijd niet zovaak meer gebruik;


Als eerst een blush van de Hema van 3 jaar geleden. Een perzik kleurtje die een mooie print had. Jaja, ook 3 jaar geleden viel ik al op printjes. Maar ik heb hem sindsdien misschien 3x gedragen, en helemaal de laatste 2 jaar nooit meer. Ook deze blush gooi ik weg na dit artikel.
Het doosje van Maxfactor is eigenlijk een oogschaduw-trio van de Action. Ik betaalde hier geloof ik €2 voor, ik zag bij andere bloggers dat zij hem gebruikte als blush en dat effect was best mooi! Maar ik moet bekennen dat ik het bij mij niet zo'n mooi kleurtje vind. Ook het pigment vind ik niet zo goed als dat ik dacht. Ik geef hem misschien nog een kansje.

De blush van P2 is prachtig. Echt een van mijn favorieten. Maar de laatste tijd gebruik ik hem toch minder, waarom weet ik eigenlijk niet. Het is een oudroze kleur met veel glans. Heel mooi, ik krijg bijna een beetje spijt dat ik hem er niet zo vaak meer bij pak.
Linksonder de blush 'Rosewood' van Action. Wat een mooie kleur is dit! Een beetje koraal/roze, perfect voor de zomer. Wel mat, dus je hebt zeker nog een mooie highlighter nodig voor erboven. Maar voor €1 laten we deze niet liggen!
Zien jullie al welke blush de laatste is? Ik zou hem blind nog herkennen. Dit is Sleek rose gold.
Heel mooi, maar ik vind hem te heftig. Héél roze, met véél gouden glitters. Misschien als ik wat bruiner ben staat deze beter. Nars orgasm (het origineel) zou mij dus ook niet staan. Gelukkig maar, scheelt weer een duit ;)

Ik heb 3 blushes van Make-up revolution. Nouja, 2 losse blushes en één palette met 8 kleurtjes. Over de laatste heb ik al een review geschreven.


De ronde blush is er eentje van slechts €1,49 in de kleur Treat. Wat een geweldig kleurtje is dit! Ook weer een koraal/roze kleur. Niet heel mat, maar met een subtiele glans. Geweldige pigmentatie voor die prijs, je moet echt oppassen met aanbrengen.
Het palette bevat mooie kleuren, maar ik moet bekennen dat ik hem amper gebruik. Wat ik met oogschaduwpaletten heb, heb ik niét met blushpaletten. Ik haat oogschaduws mono's, maar hou van de paletten. Alle kleurtjes in 1 palette, meer heb je niet nodig. Maar voor blush pak ik toch echt liever een losse, ik heb tenslotte maar 1 kleur nodig op me wangen.
De hartjes blush is ook favoriet van mij. Dit is een dupe van de Too faced Sweethearts blush. Geen idee of de kwaliteit identiek is, het doosje voelt best goedkoop aan maar ziet er zo leuk uit! Deze blush kost rond de €7 en is die meer dan waard.

Over naar mijn Essence blushes. Ik bezit er 3;


Links de Cinderella blush, mijn favoriet van de 3. Prachtige kleur, ik ben er heel blij mee. Hij is mat, en heeft een goede pigmentatie. Ik heb hem al veel gebruikt! Het was een hele struggle om deze te krijgen (achteraf niet, maar goed..) en toen ik hem had was ik ook maar al te blij ermee.
In het midden mijn nieuwste blush van Essence, ik heb hem zelfs nog niet gebruikt of geswatcht. Deze blush is van de nieuwste collectie van Essence. Ik vond de collectie niets aan, maar deze blush leek me wel mooi. Een barbie roze kleur heb je nooit genoeg!
De 'witte' blush is een blush die zich aanpast aan je huidskleur. Zou je heel donker zijn, dan geeft deze blush een lichte roze gloed. Bij mij word hij best wel heftig, dus ik gebruik hem niet zo vaak meer. Hij was van de herfstcollectie van vorig jaar.

Last but not least mijn favoriete budget blushes, namelijk die van Catrice!
Wat ben ik toch gek op dit merk, niet alles maar het meeste is van zulke goede kwaliteit, voor een laag prijsje.


Look at those prints! De meeste linkse blushes zijn nog mijn favorieten. Zowel de koraal kleur onder als de oudroze kleur boven zijn zó mooi, echt, als je er nog geen één hebt moet je nu naar de Kruidvat (of Trekpleister) racen! De pigmentatie is top, en de blush blijft de hele dag op z'n plek.
De roze blush in het midden is een 'bal' blush, van een oude collectie van het voorjaar. Prachtige kleur, en ik ben er ook heel tevreden over. Ik gebruik hem alleen niet meer zoveel. Het is toch lastig aanbrengen, met een kwast werkt het ook niet helemaal goed.
De rechter blushes zijn ook gewoon super en niks op aan te merken.

Het valt me op dat ik eigenlijk heel veel koraal/perzik kleurige blushes heb. Dit is zeker een favoriete kleur van mij, hoewel ik licht/oud roze ook prachtig vind.


Ik vind zelf dat ik niet een enorme blush stash heb, maar dit zal voor iedereen anders zijn.
Wat er momenteel op mijn lijstje staat is nog een lichtroze blush van MAC en een felroze blush van Urban decay. Het lijkt me leuk om over bv. een half jaar weer zo'n artikel te maken, zodat niet alleen ik maar ook jullie kunnen zien wat er veranderd is in de loop der maanden.
Ik wil heel graag beginnen met video's maken, zodat ik eens mijn complete make-up stash aan jullie kan laten zien. Mijn nieuwe kast barst namelijk alweer bijna uit z'n voegen, dus ik ga het eerst goed opruimen en opbergen naar mijn zin. En een beetje moed verzamelen, hihi ;)

Wat vinden jullie van mijn blush stash?

Liefs Nicole

2 opmerkingen:

  1. Ga aub video's maken! Ik weet zeker dat ze super worden. Ik ben al fan van je blog, lees al je artikelen. Keep it up :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ahw wat lief! Ik wil er zeker mee beginnen, maar stel het steeds uit.. oops! Hihi.. dankjewel voor je reactie <3

      Verwijderen