zaterdag 6 juni 2015

Unboxing artikel; The body shop

Hoi allemaal!

Vandaag doe ik eens een unboxing artikel voor jullie, ik bestelde namelijk wat producten bij The body shop online, en het leek me leuk om deze samen met jullie uit te pakken!
Als je benieuwd bent, blijf dan kijken..


Ik zat zomaar wat webshops af te speuren en kwam uit bij The body shop. Ik vind dit echt een hele fijne winkel, en koop er geregeld wat. Wel veel te weinig, want ik ben zo gek op hun producten dat ik het echt mis als iets op is gegaan.

Ik ben fan van hun showergels. Vooral de strawberry variant vind ik heerlijk, hoe zoeter hoe beter! Vorige zomer kocht ik nog een limited edition in de geur Passion fruit, man man man (Denk even aan Rob geus nu, haha) wat was die lekker! Heerlijk fris en zoet tegelijk. Je kan je dus wel voorstellen dat deze snel op ging. Helaas nu niet meer verkrijgbaar! Ik was dus op zoek naar een andere lekker zoete, frisse geur voor deze zomer. Ik kwam uit bij de Pink grapefruit geur.


De verpakking is gewoon simpel, straight to the point. Niks mis mee. Ik vind dat de showergels wel altijd een beetje moeilijk open gaan. Of gewoon goed dicht zitten, het is maar hoe je het bekijkt!
De geur is heerlijk, fris maar toch ook zoet. Lekker voor s'avonds na een zomerse dag. Normaal gesproken koop ik de showergels alleen in de aanbieding, dan zijn ze meestal de helft goedkoper. Ik kon nu niet langer wachten, en wou er weer eentje hebben! De showergels zijn zeep-vrij dus je huid droogt er niet van uit! De showergels van The bodyshop kosten €7,-


Vervolgens bestelde ik een handcrème. De handcrèmes van The body shop zijn zó fijn, ze zijn verreikt met verschillende voedende oliën en verzorgen je handen goed. Deze was wel afgeprijsd, ik kocht hem voor €5,-. Ik bestelde de geur Honeymania, omdat ik dit een heerlijke geur vind en hij was als enige nog verkrijgbaar. Had ik even mazzel! Ik ben gek op de geur (en smaak) van honing.


Toen las ik dat als je 2 huidverzorgingsproducten kocht, je 25% korting kreeg. Vorige zomer gebruikte ik de vitamine E aqua boost sorbet ontzettend vaak. Dit is een hydraterende 'dagcrème', maar dan in een aparte sorbet substantie. Dit voelt (vooral zomers) zó lekker fris op je huid, heerlijk is dat. Ik krijg in de zomer een vette huid en heb daardoor geen behoefte aan een dikke, heel voedende crème. Ik gebruik nu al een hydraterende dag en nacht crème van Clinique, wat eigenlijk een gel is. Deze formule van The body shop is nóg fijner, en ruikt ook heel zacht. Een beetje bloemig, maar ook neutraal.


Ik wil al heel lang een goed serum om mijn huid 's nachts nog beter te voeden. Ik heb nu een aantal testertjes opgemaakt, maar ik las ook veel goede verhalen over de vitamine E serum oil van The body shop. Ik bestelde hem mee, en misschien schrijf ik er wel een review over als daar vraag naar is. Ik ga hem testen, en laat het jullie weten!


Ik kreeg een body butter gratis! Dat is altijd leuk. Nu ben ik niet enorm fan van de body butters, ik vind ze te vol en er blijft een vettig laagje achter op mijn huid. Ik hou niet van dat gevoel, maar ik smeer er vaak mijn handen mee in. Deze body butter bevat kleine glittertjes en ruikt naar cocos.


Dit waren de producten die ik besteld heb, ik hoop dat jullie het leuk vonden om eens een unboxing artikel te zien! Als er een product is waar jullie meer over willen weten, laat het dan weten in de comments.

Liefs Nicole

 

2 opmerkingen:

  1. oee prachtige producten, ik vind de handcrèmes ook heel erg fijn. Ik ben wel heel erg benieuwd naar de Vitamine E lijn..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ontzettende droge huid, je ziet schilfers bij mijn neusvleugels en wenkbrauwen en een beetje op mijn wangen. Dus ik kan geen make up op, dagelijks draag ik geen make up, maar voor een feestje is het leuk, maar altijd een drama. Zelf ben ik naar body shop geweest creme gekocht, heeft niets uitgehaald. Nu probeer ik palmers caco vetsubstantie. Heb jij tips?

    BeantwoordenVerwijderen